حلما جانحلما جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگیم حلما

اولین غذای کمکی

1392/12/15 14:05
نویسنده : مامان حلما
477 بازدید
اشتراک گذاری

 غذای کمکی شیرخوار رو باید از ٦ ماهگی شروع کرد ولی چون من دانشگاه میرم و چند ساعتی از حلما جونم دورم دادن غذای کمکیش رو شروع کردم.با مشورتی که با دوستای نی نی سایتی وابجی جونم داشتم فهمیدم که اولین غذا لعاب برنج باشه بهتره.بعد از چنذ روز هم براش حریره بادام درست کردم و وقتی که من دانشگاه هستم مامی جون حریره به حلمای گلم میده.خیلی هم با اشتها میخوره ودوست داره.خودمم خیلی دوست دارم خوشمزه میشه.بیشتر براش درست میکنم که خودمم بخورمنیشخند

 

اینم حریره بادام که برای حلما جونم درست کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شازده پاشا
15 اسفند 92 14:19
حلماخانوم نووووش جانت .
مامان حلما
پاسخ
فـــدات
zeinabi88
17 اسفند 92 1:46
آقا منم میخوام!!!!!!
مامان حلما
پاسخ
خوب برو برای خودت حریره درست کن خواستی دستور پخت هم بهت بدم
مامان هانا
23 اسفند 92 1:16
نوش جونت گل ناز
مامان حلما
پاسخ
مرسی خاله جونی.بفرما حریره