حلما جانحلما جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

شیرینی زندگیم حلما

حلما کبوترها رو دوست داره

1393/3/20 12:36
نویسنده : مامان حلما
925 بازدید
اشتراک گذاری

یک روز که از بیرون برگشتم دیدم اقای خوش ذوقم یک کبوتری که اومده بود توبالکون نشسته بود رو گرفته  واسه حلما وگذاشته توی کمدش.که من وحلما رو خوشحال کنه.چشمم که به کمد حلما افتاد وکبوتر رو دیدم اول فکر کردم اسباب بازیه چون تکون نمی خورد بعد جلو که رفتم دیدم نه واقعیه .Smiley توی کمد واسه خودش چرخ میزنه با عروسکای حلما بازی میکنه.یک حالی بهم دست داد که نمی دونید اخه کمد رو به گند کشیده بود.Smileyیه وضی بود. خیلی عصبانی شده بودم Smileyودر عین حال هم از کبوتره خوشم می اومد واز کار همسرم هم خندم میگرفت.نمی دونستم ناراحت بشم،بخندم ،ببرمش به حلما نشونش بدم....

خلاصه اقای خوش ذوق کمد رو کاملا تمیز کردن وبعد مشغول بازی با حلما شدیم.حلما اولین بار بود که یک کبوتر می دید .اینقدر خوشش اومده بود که دلمون نمی اومد کبوتر رو ولش کنیم بره.

قربونت برم که این قدر ذوق زده شدی.Smileyبیچاره کبوتر چقذر اذیتش کردی.اگه مراقب نبودیم خفه ش میکردی.چند بار هم محکم زذی تو سرش.خوب شد زود رفت

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان مریم
20 خرداد 93 13:03
سلام خدا کوچولوتونو حفظ کنه به منم سر بزنید لینکتون کردم با اجازه
مامان حلما
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون باعث افتخار ماست.
مامان هلیا جون
20 خرداد 93 13:26
چه ماهه. زنده باشه.
مامان حلما
پاسخ
فدات
الهام مامان امیر علی جون
22 خرداد 93 16:40
چه انتظار عجيبي تو بين منتظران هم عزيز من چه غريبي ! عجيب تر آن كه چه آسان نبودنت شده عادت چه بي خيال نشستيم نه كوششي ، نه تلاشی فقط نشسته و گفتيم : خدا كند كه بيايي
مامان حلما
پاسخ
االهم عجل لولیک الفرج
نرگس
24 خرداد 93 12:27
سلام الهام جان ماشاءالله چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه از قول من یه بوس خوشمزه بهش بکن
مامان حلما
پاسخ
چشم حتما
خاله الهه
28 خرداد 93 17:51
چقدر با مزه شانس بیاری که یه وقت بع بعی چیزی اون طرفا پیداش نشه
مامان مریم
31 خرداد 93 12:53
سلام فدای شما/ عزیزم من تا بازنشستگی راحت نمیشم!!! بنده دبیر هنر راهنمایی هستم و در یکی از شهرستانهای محروم استان تدریس میکنم. و قبل از دنیا اومدن امیر علی فارغ التحصیل شده بودم. در ضمن فراغتت رو و پایان دوره تحصیلی بهتون تبریک میگم
مامان حلما
پاسخ
خانم معلم اجازه یک کم نقاشی به دختر ما هم یاد میدی؟ حالا خوبی کار معلم ها اینه که تابستون بیکارن.از این فرصت حسابی استفاده کن.
زهرا
3 تیر 93 22:52
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خاله سمانه
5 تیر 93 0:23