حلما جانحلما جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگیم حلما

چهارمین ماهگرد

1392/11/5 23:09
نویسنده : مامان حلما
513 بازدید
اشتراک گذاری

حلمای نازم امروز تو 4ماهه شدی.یک هفته هست که یاد گرفتی غلت بزنی و به شکم بخوابی.خیلی این کار رو دوست داری.به محض اینکه از خواب بیدار میشی سریع میچرخی وبا اون قیافه خواب الودت خیلی بامزه میشی.با صدای بلند می خندی،بدنت رو پیچ وتاب می دی،با ذوق فریاد می کشی،با کمکمون می تونی جغجغتو بگیری،دوست داری حرکت دستاتو نگاه کنی،چهره های اشنا رو تشخیص میدی.عزیـــــــــــــزم چه زود داری بزرگ میشی.قلب

 

 

٤ماهگیت مبارک75.gif

 

 

 

 

 

حلما 4ماهه

 

 

    totalgifs.com aniversario gif gif 85.gif

 

 

واکسن 4 ماهگی

 

 

totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9f.gif

 

 

قند عسلم امروز واکسن 4ماهگیشو زده(فلج اطفال وسه گانه).یک ساعت قبل از اینکه ببریمش واسه  واکسن زدنش 15قطره استامینوفن (دوبرابر وزنش)بهش دادم.عزیز دلم بعداز واکسنش خیلی گریه نکرد زود اروم شد.هر 6 ساعت دارم قطره استامینوفن بهش میدم.شنیده بودم نی نی ها موقع واکسن 4ماهگیشون اذیت میشن ،تب میکنن،جای واکسنشون درد میگیره.ولی خدای مهربون رو هزار بار شکر دختر ناز من تب نکرد ونشونی از درد هم نداشت ولی جای واکسنش قرمز و سفت شده.نی نی خوشگلم اینم خوب میشه بزرگ میشی یادت میره.

 

 

وزن 4ماهگی:5/7کیلوگرم

قد4ماهگی:64سانتی متر

دور سر:41سانتی متر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آدرینا
7 بهمن 92 0:13
4ماهگیت مبارک فرشته کوشولو
مامان حلما
پاسخ
مرسی عزیزم
سمانه(خاله ی فریما)
7 بهمن 92 22:28
قربون خندش4ماهگیت مبارک حلمای نازمچه اسم قشنگی داری خوشحال ميشم به وبلاگ فریما بیایداگه دوست داشتید به وب من هم بیاید Www.parnaz.roomfa.com
مامان حلما
پاسخ
خیلی ممنون خاله ی مهربون
سمانه(خاله ی فریما)
9 بهمن 92 0:44
افتخار می دین تبادل لینک کنیم
مامان حلما
پاسخ
حتما عزیزم من لینکتون کردم
خواهر فرناز
14 بهمن 92 9:54
آفرین به حلما جونم 4ماهگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیت مبارک
مامان حلما
پاسخ
خیلی ممنون خاله ی مهربون
مامان زینب
14 بهمن 92 17:19
سلام وای چه دخمل نازی دارید از خاله ببوسیدش لطفا.خیلی نازه ماشاالله با افتخار لینک شدید در ضمن ممنون از حضور گرمتون
مامان حلما
پاسخ
ممنون عزیـــــــــــــــزم.لطف کردید
هانی
15 بهمن 92 18:43
الهی قربونت برم حلما جان میشه من رو لینک کنی من دوست صمیمی فری جونم
مامان حلما
پاسخ
با افتخار لینک شدی عزیزم
zeinabi88
16 بهمن 92 14:10
الهی غمت نباشه گلک بزرگ شه یادش میره تازشم باید گریه کنه تا خوش صدا شه از طرف من لپشو بکش شاد و همیشه برقرار باشید
مامان حلما
پاسخ
ممنون زینب جونم
مامان هانا
18 بهمن 92 15:51
4 ماهگیت مبارک خوشکل خانوم[ماچ
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلم
مریم مامان دونه برفی
23 بهمن 92 9:06
سلام حلما جون چهارماهگیت مبارک انشاءا..همیشه سلامت بمونی عزیزم. راستی مامانی بالاخره اینجا هم برف اومد اون هم چه برفی .تو پست ماجراهای شب تولد امیرعلی مفصل توضیح دادم .
مامان حلما
پاسخ
ممنون عزیـــــــــــزم
خاله الهه
17 فروردین 93 22:07
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ واکسن