حلما جانحلما جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

شیرینی زندگیم حلما

سومین ماهگرد

1392/10/5 14:02
نویسنده : مامان حلما
319 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، ٣ماهه که به دنیا اومدی وبه یمن قدم های بابرکت تو من مادر شدم.مادر شدن بهترین و زیباترین هدیه ای بود که با به دنیا اومدنت به من بخشیدی.

 

194.gif

چه زیباست که هر روز شاهد بزرگتر شدن تو هستیم.از روزی که به دنیا اومدی دیگه هیچ روزی برام خسته کننده وکسل کننده نیست،همه روزا قشنگه،جدیده،به یاد موندنیه.هر روز تو حرکت ها وصداهای جدیدتری درمیاری ومن وبابایی کلی ذوق میکنیم.مثلا وقتی یه کوچلو سرت رو از رو بالشت بلند میکنی ومیخوای که بغلت کنیم یا وقتی دستات رو به هم میدی ونگاهشون میکنی بعد ازچند دقیقه ای هم تودهنت میکنیشون،وقتی تلاش میکنی که بچرخی وبه سینه بخوابی،وقتی صدای آآآآآآآآآآآآآآ از خودت درمیاری،نمی دونی با همین کارهات چقدر خوشحال میشیم ولذت میبریم.حلمای من ٣ماهگیت مبارک.من وبابایی خیلی دوستت داریم. 

 

 

حلما 3ماهه

 

 

 

 

 

 

حلما خانم3ماهه

 

عزیزم سه ماهگیت مبارک64.gif

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

zeinabi88
25 دی 92 14:10
چه خنده ی خوشمزه ای اومده از طرف من لپشو بکش
سمانه(خاله ی فریما)
7 بهمن 92 22:31
ماشالا به این دخمل گل