حلما جانحلما جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگیم حلما

نظرات (6)

خاله الهه
16 مرداد 93 15:20
بذار دخترگلت حرف بزنه روزی 100 بار بهت میگه دوستت دارم مامی جون اون وقت میبینی که حلما تو رو بیشتر دوست داره
مامان حلما
پاسخ
قربونت برم الهه جونولی عشق مادر به فرزند خیلی بیشتر
سمانه(خاله ی فریما)
17 شهریور 93 19:41
ای جانم عزیزم
zahra
19 شهریور 93 19:12
اااااا... الی چرا با کامنتای من خوشحال نشدی اصلا منو یادت میاد...من زهرا کیانیم...بد
مامان حلما
پاسخ
خیلی هم خوشحال شدم که به وبلاگم اومدی.دلم برات تنگ شده عزیز!یاد روزای خوش ترم اول بخیر.بازم به ما سر بزن گلم
عارفه
29 شهریور 93 1:33
آپم خوشحال میشم تشریف بیارین
مامان حلما
پاسخ
حتمامیام
zahra
2 مهر 93 22:49
booooooooooooooooooooooooooooos be helma joooooooooooooooon
مامان حلما
پاسخ
بـــــــــــــــــــــــــوس به خودت خاله
مامان
5 مهر 93 0:16
انشاالله همیشه شاد وسلامت باشی
مامان حلما
پاسخ
یه دنیاممنون گلم.