حلما جانحلما جان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

شیرینی زندگیم حلما

من فارغ التحصیل شدم

1393/3/31 12:52
نویسنده : مامان حلما
1,424 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من اخرین امتحانم رو دادم وترم اخر هم تموم شدSmiley

 حالا دیگه میتونم وقت بیشتری در کنار حلما جونم باشم این مدت که همش درگیر امتحانات Smiley  وپروژه ها بودم Smiley.اخــــــــــی راحت شدمSmiley

حلما ی شیطون وبلا هم این مدت بازی کتاب وجزوه پاره کن رو خوب یاد گرفت.اگه کاغذیا خودکاری تو دست من می دید تا نمیگرفتش دست بردار نبود،هیچ اسباب بازی یا چک نویس هم قبول نمیکرد فقط همون که من دارم از روش میخونم. Smiley

حالا به هر سختی که بود امتحانات تمام شدن و من فارغ التحصیل شدمSmiley

اینم اخرین روز از فصل بهار .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خواهر فرناز
31 خرداد 93 15:09
تبریک میگم ایشالا همش خوش خبر باشین راستی کی بیایم شیرینی بخوریم؟
مامان حلما
پاسخ
ممنون گلمشیرینی چه قابل
خاله الهه
31 خرداد 93 22:02
مبارک مبارک مبارکت باشه مهندس جونم خدارو شکر تابستان سرشار از خوشی بدون دغدغه فکری درس و امتحان نوش جونت گوارای وجودت خیلی خوشحال شدم ومنو تو شادیت سهیم بدون چون واقعا خوشحالم و حست درک میکنم
مامان حلما
پاسخ
قربونت ایشالا شما هم تابستون خوبی داشته باشی
زهرا
3 تیر 93 22:49
واااییی الههاااممم من زهرام منو یادته؟؟؟؟
مامان حلما
پاسخ
سوسن خانم...چشم عسلی...ابرو کمون؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله سمانه
5 تیر 93 0:26
تبریک میگم عزیزم
مامان حلما
پاسخ
مرسی گلم
خاله سمانه
9 تیر 93 18:20
خصوصی دارید